ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
1. Szolgáltató adatai
A szolgáltató neve: A szolgáltató székhelye: A szolgáltató telephelye: Adószáma: Adatvédelmi nyilvántartási száma: A szerződés nyelve: | Molnár Hajnalka egyéni vállalkozó 2858 Császár, Váci Mihály utca 20. 2858 Császár, Váci Mihály utca 20. 56633603-1-31 5301026 magyar |
A szolgáltató elérhetősége: Telefonszám: E-mail cím: | +36 30 372 13 94 hadoora@hadoora.hu |
2. Általános rendelkezések
2.1 Jelen ÁSZF szabályai irányadók minden a www.hadoora.hu webáruház (a továbbiakban: „webáruház”) használatához kapcsolódó esetre és a termékek webáruházon keresztül történő megvásárlására. A webáruházban történő vásárlással a Megrendelő elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et, és a weboldalon közzétett adatvédelmi szabályzatot, valamint az adatkezeléshez hozzájárul.
2.2 A www.hadoora.hu webáruházon keresztül regisztráció nélkül vásárolhat.
2.3 A weboldalunk használata közben szükséges az azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása, amelyet az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.) a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet; a továbbiakban: „GDPR”) rendelkezéseivel és a mindenkor hatályos magyar adatvédelmi jogszabályokkal összhangban végzünk.
2.4 A webáruház kínálatában szereplő termékek kizárólag online, a www.hadoora.hu webáruházban leadott rendeléssel vásárolhatók meg. Telefonon, e-mail-ben, egyéb formában leadott rendeléseket a Szolgáltató nem fogad el. A leadott rendelésekkel kapcsolatban a Szolgáltató a Megrendelővel szintén elektronikus úton – a rendelés során leadott e-mail címre küldött levél formájában – veszi fel a kapcsolatot.
2.5 A webáruházban a termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, alanyi adó mentesek és nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.
2.6 A webáruházban feltüntetett termékekről készült képek eltérhetnek a valóságostól. A Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a fotó és a tényleges termék közötti színkülönbségek, eltérések miatt.
2.7 A Webáruházból megrendelhető termékek árai változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja. A webáruházban szereplő ár a megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
2.8 Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, a Szolgáltató az aktuális ár mellett az akció pontos időtartamát is köteles a webáruházban feltüntetni.
2.9 A webshopban vásárolt termékek jellemzőit az árucikk információs oldalából tudhatja meg. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a termékinformációk a lehető legpontosabbak legyenek, azonban a leírások, termékadatok, illetve a tájékoztató jelleggel feltüntetett raktárkészletről szóló információk és szállítási határidő esetleges pontatlanságáért nem vállalunk felelősséget.
2.10 Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy a szolgáltató/üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga
2.11 A rendelést visszaigazoló automatikus email nem garantálja a megrendelt termék szállíthatóságát. Bizonyos termékek csak korlátozott számban érhetőek el, ezért a megrendelést követő 3 munkanapon belül értesítjük a megadott elérhetőségek egyikén, ezen visszajelzésig nem tudjuk garantálni a vásárlás sikerességét.
3. Szerződő Felek
3.1 A szerződés a Megrendelő és a Szolgáltató között a webáruházban leadott megrendeléssel jön létre. A szerződés akkor lép hatályba, amikor a Szolgáltató a megrendelést elektronikus úton visszaigazolja a Megrendelő részére. Az automatikus visszaigazoló email nem minősül végleges visszaigazolásnak, csupán a rendelés beérkezését jelzi. A megrendelő az a természetes vagy jogi személy, aki a webáruházban terméket rendel, és aki a rendelés leadásával elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket.
4. A szerződés tárgya
4.1 A szerződés tárgyát a webáruházban megtalálható termékek képezik. A webáruházban minden termék adatlapján részletes leírás található, amely tartalmazza a termékre vonatkozó lényeges adatokat.
5. Rendelés folyamata
5.1 A megrendelés leadása
- A vásárló az általa kiválasztott termékeket (szín, minta, darabszám választása után) a kosárba helyezi.
- A „Kosár” gombra kattintva megtekintheti a kosárban lévő termékeket. Megrendelés előtt lehetősége van ellenőrizni, hogy megfelelő termékeket helyezett-e a kosárba. Lehetősége van törölni egy-egy tételt, vagy akár az egész kosarat kiüríteni.
- A „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva eljut a számlázási és szállítási adatok megadásának oldalára, ahol meg kell adnia a rendszer által kért adatokat. Amennyiben érvényes kuponnal, ajándékutalvánnyal rendelkezik ezen az oldalon érvényesítheti a kedvezményt.
- A „Megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.
- A rendelésről automatikus visszaigazoló e-mailt fog kapni.
- A rendelés feldolgozását követően a Szolgáltató visszaigazolást küld a Megrendelőnek, amelyben a rendeléssel kapcsolatos adatokat összesíti.
A hiányos adatokkal leadott megrendeléseket a Szolgáltató nem tudja teljesíteni, az esetlegesen ebből adódó károkért felelősséget nem vállal.
5.2 Rendelés feldolgozása
A rendelések feldolgozása munkanapokon 17-20 óra között történik. A megrendelések leadására a feldolgozásként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség. Amennyiben a rendeléssel kapcsolatban a Szolgáltató részéről kérdés, probléma merülne fel, e-mail üzenetben jelzi ezt a Megrendelő felé további egyeztetés céljából.
5.3 Rendelések teljesítése
Az elfogadott megrendelések átlagos szállítási határideje a visszaigazolástól számított 5 munkanap. Az elkészült rendeléseket a Szolgáltató átadja a Megrendelő által választott futárszolgálatnak, illetve elhelyezi a kiválasztott automatában.
6. Fizetés
6.1. Banki előre utalás
Banki előre utalás esetén a Megrendelő a megrendelt termékek árát a kiszállítási díjjal együtt a kiszállítást megelőzően kifizeti a Szállító K&H Bank Zrt.-nél vezetett 1040 1220 6951 4856 5548 1005 számú bankszámlájára banki átutalás útján. Az utalás során a megjegyzésrovatba a rendelés sorszámát minden esetben szükséges feltüntetni. Az utalást követően a Szolgáltató kiállítja az átutalásos számlát, amelyet e-mailban megküld a Megrendelőnek.
6.2 Online bankkártyás fizetés
A bankkártyás fizetés a Barion rendszeren keresztül történik. A bankkártyás fizetés választása esetén az webáruház továbbítja a Megrendelőt a Barion rendszerébe, ahol a fizetési tranzakció végbemegy. A bankkártya adatok a Barion oldalán kerülnek megadásra, azok a Szolgáltatóhoz semmilyen formában nem jutnak el.
7. Szállítás, díjszabások
7.1 Kiszállítás
Magyar Posta Zrt. | |
MPL – Házhozszállítás | 1990 Ft |
MPL – PostaPont | 1690 Ft |
MPL – MOL Pont | 1690 Ft |
MPL – COOP pont | 1690 Ft |
MPL – Automata | 1690 Ft |
GLS Hungary | |
GLS – Házhozszállítás | 2099 Ft |
GLS – Csomagpont | 1590 Ft |
GLS – Automata | 1590 Ft |
FOXPOST Zrt. | |
FOXPOST – Házhozszállítás | 2490 Ft |
FOXPOST – Automata | 1290 Ft |
A szállítási díjak bruttó árak, és forintban értendők. Szállítás kizárólag Magyarország területén lehetséges.
A szállítási díj változtatásának jogát fenntartjuk. A módosítás a www.hadoora.hu weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja, kizárólag a megjelenés utáni rendelésekre vonatkozik.
Abban az esetben, ha a vásárló által tévesen vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késés vagy más probléma merülne fel, a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli, ezért kérjük, hogy a szállítási, számlázási adatokat pontosan adja meg.
Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják.
Az át nem vett vagy visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díja a vásárlót terheli, a termék/termékek újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése után tudjuk újra elküldeni.
A postai, illetve a futárszolgálatok által történő kiszállítás esetén a csomagot a kézbesítő előtt fel kell bontani és ellenőrizni, hogy a rendelt termékek sérülésmentesek-e. Amennyiben a Megrendelő a terméken sérülést tapasztal, jeleznie kell a tényt a kézbesítő felé, továbbá kérnie kell a jegyzőkönyv felvételét a sérülés pontos megjelölésével. Amennyiben a termékeket a Megrendelő így nem fogadja el, a csomagot, illetve a Megrendelő által aláírt jegyzőkönyvet a kézbesítőnek vissza kell adni. Utólagos, valamint jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltatónak nem áll módjában elfogadni. A csomag kézbesítésének időpontja futárszolgálatonként változhat. A csomagok kézbesítése a kiválasztott futárszolgálat munkarendjéről függ. A futárszolgálatok munkarendjéről a következő weboldalakon tájékozódhat:
MPL | https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_postacsomag |
GLS | https://gls-group.eu/HU/hu/home/ |
FOXPOST | https://foxpost.hu/ |
7.2 Személyes átvétel
Személyes átvételre az alábbi két helyszínen van lehetőség:
- Feltöltő Pont: 8200 Veszprém, Cholnoky Jenő utca 34., továbbá
- 8100 Várpalota, Rákóczi Ferenc utca 7. szám alatt.
A személyes átvétel csak előre egyeztetett időpontban lehetséges.
8. Számlázás
- A Szolgáltató a megrendelés összegének beérkezése után a NAV Online számlázóprogramban elektronikus számlát állít ki, amely tartalmazza a megvásárolt termékek árát, valamint a szállítási költséget. A Szolgáltató az elkészült számlát a Megrendelő által megadott e-mail címre elküldi.
9. Elállás joga
9.1 Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termékek átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
9.2 Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy ezt az Szolgáltatónak egyértelmű, írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott, tértivevényes küldeményben, vagy a webáruházban feltüntetett e-mail címre küldött elektronikus levélben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó, elállása esetén, a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül a Szolgáltatónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli. A visszaküldés akkor tekinthető határidőben teljesítettnek, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi a Szolgáltató részére.
9.3 Amennyiben a fogyasztó eláll a szerződéstől, a Szolgáltató – a visszaküldött termékek kézhezvételét követő – 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó számára a megrendelés teljes összegét (ideértve a megrendelt termékek árát, valamint a hozzá tartozó szállítási díjat).
9.4 A Szolgáltató a fogyasztónak visszajáró összeget a rendelés során igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti meg. A fogyasztó írásbeli beleegyezése alapján a Szolgáltató más fizetési módot is választhat, azzal a kikötéssel, hogy a fogyasztónak ebből adódóan semmilyen többletköltsége nem keletkezik. A fogyasztó által pontatlanul/hibásan megadott bankszámlaszám következtében történő késedelem miatt a Szolgáltatót nem terheli felelősség.
9.5 A Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Fogyasztónak visszajáró összeget, ameddig a fogyasztó a termékeket vissza nem küldi a Szolgáltató részére vagy nem bizonyítja kétséget kizáróan, hogy visszaküldte azt. Az utánvéttel feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni.
9.6 A fogyasztó a termékeket a Szolgáltató által – az elállási nyilatkozat visszaigazolásával egyidejűleg – megadott címre köteles visszaküldeni.
10. Jótállás
10.1 Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 2. § (1) a) pontja alapján a Szolgáltató 2 éves jótállásra köteles a 10 000 forintot elérő, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén a Webáruházat üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.
10.2 A jótállás időtartama két év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
11. Kellékszavatosság és termékszavatosság
11.1 A Megrendelő a Webáruházat üzemeltető cég hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv 6:159. § – 6:170. §. szabályai szerint.
11.2 A Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
11.3 A Megrendelő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
11.4 A Megrendelő a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
11.5 A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Megrendelő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Webáruházat üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Megrendelő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
11.6 Ingó dolog (termék) hibája esetén a Megrendelő – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
11.7 Termékszavatossági igényként a Megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
11.8 A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
11.9 Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
11.10 Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Megrendelőnek kell bizonyítania.
11.11 A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
12. Panaszkezelés
12.1 A Szolgáltató mindent megtesz azért, hogy a megrendeléseket a megrendelő megelégedettsége mellett teljesítse. Amennyiben a Megrendelőnek mégis panasza merül fel a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát a következő e-mail címen vagy levél útján közölheti a Szolgáltatóval:
Levelezési cím: 8100 Várpalota, Rákóczi Ferenc utca 7.
E-mail cím: hadoora@hadoora.hu
12.2 A Szolgáltató az írásbeli panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni
12.3 Az írásbeli panaszt a Szolgáltató 30 napon belül írásban megválaszolja. Amennyiben a Szolgáltató elutasítja a panaszt, azt a Megrendelő felé meg kell indokolja.
12.4 A panaszról felvett jegyzőkönyvet, valamint a panaszra adott válasz másolatát 5 évig megőrzi és azt a hatóságok kérésére bemutatja.
12.5 Panasz elutasítása esetén a Megrendelő a panaszával a következő testülethez fordulha
Komárom-Esztergom Megyei Fogyasztóvédelmi Osztály
Cím: 2800 Tatabánya, Bárdos L. utca 2.
Telefonszám: +36 34 309 303
Komárom-Esztergom Megyek Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: +36 34 513 010
A járási hivatalok listáját az alábbi címen érheti el: http://jarasinfo.gov.hu/
12.6 A Szolgáltató békéltetőtestületi eljárást vehet igénybe a fogyasztói jogvita rendezésére.
13. Záró rendelkezések
Jelen ÁSZF 2024.11.04. napján lép hatályba, és visszavonásig érvényes. A Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, amelyről a Webshop felületén tájékoztatja a vásárlókat.
Weboldalunk Általános Szerződési Feltételei itt tölthető le.
Adatvédelem
Weboldalunk adatvédelmi tájékoztatója itt tölthető le.